کودکان و نگهداری از سگ ها
بهترین دوست یک بچه

محققان اخیراً پیوند بین بچه ها و حیوانات را مورد مطالعه قرار دادند. آنها 30 کودک و سگ هایشان را به خدمت گرفتند.

دانش‌آموزی در طول قرنطینه کووید-19 در شهر نیویورک در سال 2020، تکالیف مدرسه را در خانه انجام می‌دهد. سگ او که یک اسنودل است، با او همراهی می‌کند.پیتر تیتموس—تصاویر آموزشی/گروهی تصاویر جهانی/تصاویر گتی

بچه ها سگ هایشان را به اتاقی بزرگ و خالی آوردند. بچه ها در فضا قدم زدند. گاهی مکث می کردند یا مسیرشان را تغییر می دادند. مونیک اودل می‌گوید: «سگ رها شد تا هر کاری که سگ می‌خواهد انجام دهد – در اتاق بدود، یا بو بکشد، یا دراز بکشد و چرت بزند. او یکی از نویسندگان این مطالعه است.

کودکان و نگهداری از سگ ها

بیشتر اوقات یک سگ مانند صاحبش حرکت می کرد. وقتی بچه راه می رفت، سگ هم راه می رفت. وقتی بچه ایستاد، سگ ایستاد. وقتی بچه تغییر جهت داد، سگ هم تغییر کرد.

تحقیقات جدید نشان می دهد که سگ ها اغلب از اعمال بچه ها کپی می کنند. این ممکن است به انسان و سگ کمک کند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنند.کارول بله – GETTY IMAGES

این یعنی چی؟ اودل می گوید که این روش سگ برای ایجاد رابطه با انسان است. بزرگسالان معمولاً کسانی هستند که به حیوانات خانگی غذا می دهند و از آنها مراقبت می کنند. اما اودل می‌گوید: «بچه ممکن است نقش خواهر و برادری را در زندگی سگ بازی کند. “این پیوندها برای سگ مهم هستند.”

Reference