بازیافت زباله دریایی
تولید اسباب بازی از زباله های دریایی

مجموعه اسباب‌بازی‌های آبی مارین از اسباب‌بازی‌های شن و آبی با استفاده از اقلامی مانند تور ماهیگیری، طناب و ترال تولید می‌شود.

بازیافت زباله دریایی
تولید اسباب بازی با بازیافت زباله دریایی

در سال 2018، دانتوی خط بیو خود را که از نیشکر ساخته شده بود، راه اندازی کرد. این امر در سال 2020 توسط خط Green Bean متشکل از محصولات ساخته شده از زباله های داخلی و استراتژی Take Back این شرکت در سال 2021 دنبال شد که در آن محصولات آسیب دیده Dantoy برای ساخت اسباب بازی های جدید جمع آوری شدند. آخرین خط اسباب بازی جدید دانتوی، Blue Marine Toys، از وسایل بازیافتی دریایی ساخته شده است.

مارک ماتیاسن، مدیر عامل Dantoy، اظهار داشت: «پایداری فقط یک روند نیست، بلکه DNA ماست. با باز بودن و استقبال از استفاده از مواد جدید و متفاوت، می‌توانیم نیاز به مواد جدید را برطرف کنیم. این یک نبرد طولانی و سخت است اما اینجا در دانتوی بخشی طبیعی از نحوه کار و تفکر ما است.

خط آبی مارین از تجهیزات دریایی مانند تورهای ماهیگیری، طناب و ترال ساخته شده است. در کارخانه خود این شرکت در هوبرو، دانمارک، به مجموعه ای از اسباب بازی های شنی و آب بازی در رنگ های روشن تبدیل می شود. مارک توضیح داد: “رنگ ها و بافت سطح محصولات Blue Marine ممکن است با آنچه ما به آن عادت کرده ایم متفاوت باشد.” اما این نشان می‌دهد که محصولی که خریدار در دستان خود نگه می‌دارد، محصولی منحصر به فرد و پایدار است.

بازیافت زباله دریایی
تولید اسباب بازی با بازیافت زباله دریایی

هماهنگ کننده کیفیت و محیط زیست Inge S. Knakkergaard در Dantoy، اضافه کرد: «تهیه ترکیب رنگ از تورهای ماهیگیری که رنگ سبز تیره به عنوان ماده اصلی آنهاست، هیجان انگیز و چالش برانگیز است. برای رسیدن به سایه های مختلف باید متفاوت فکر کنید.»

اسباب بازی ها مستقیماً از موادی که از آن ساخته شده اند الهام گرفته شده اند. در نتیجه، مجموعه اسباب‌بازی‌های دریایی آبی دارای رنگ‌ها و شکل‌هایی است که از شن، آب، مرجان‌ها و غیره الهام گرفته شده است، که بخش توسعه در Dantoy معتقد است که بعد اضافی به خط جدید اضافه می‌کند.

تخمین زده می شود که سالانه بیش از 12 میلیون تن پلاستیک وارد دریا می شود. 10 درصد این تجهیزات دریایی مانند تور، خط و طناب است. دانتوی می‌گوید که با داشتن این حقایق، این یک انتخاب طبیعی برای تیم بود که خطی را توسعه دهد که در آن چنین اقلامی بتوانند بخشی از یک اقتصاد پایدار و دایره‌ای شوند.

برای اطلاعات بیشتر، به www.dantoy.dk مراجعه کنید یا با مدیر فروش، آن هاردینگ، به آدرس akh@dantoy.dk یا (+45) 40430241 تماس بگیرید.