نمایشگاه اسباب بازی استانبول
نمایشگاه بین المللی اسباب بازی استانبول 17 تا 20 مارس 2022

نمایشگاه اسباب‌بازی استانبول مرکز ملاقات شرکت‌های اسباب‌بازی در سراسر اروپا و آسیا است

تاریخ انتشار: 3 فوریه 2022

این نمایشگاه که در استانبول واقع شده است، موقعیت ایده آلی دارد و دسترسی آسان به شرکت های سراسر جهان را فراهم می کند.

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی استانبول با حمایت OYDER (انجمن اسباب بازی ها) به مدت چهار روز بین 17 تا 20 مارس 2022 در نمایشگاه و مرکز کنگره Tüyap برگزار می شود. امسال چهارمین تکرار این نمایشگاه است که طیف وسیعی از دسته بندی ها از جمله اسباب بازی، محصولات کودک، لباس، مدل راه آهن، تجهیزات ورزشی، دوچرخه و اسکوتر و بسیاری دیگر را در بر می گیرد.

این نمایشگاه با هدف قرار دادن صنعت اسباب بازی زیر یک سقف برای تبادل اطلاعات در مورد فن آوری ها و روندهای جدید است. این نمایشگاه در استانبول که به عنوان چهارراه اروپا و آسیا شناخته می شود، موقعیت ایده آلی دارد و دسترسی آسان به شرکت ها از سراسر جهان را فراهم می کند. استانبول همچنین یک مقصد توریستی محبوب است و با معماری، موزه ها، رستوران ها و بازارهای خود بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند، به این معنی که غرفه دارانی که به دنبال فروش محصولات خود به شرکت هایی از کشورهای همسایه هستند نیز می توانند از زمان خود در بزرگترین شهر ترکیه نهایت استفاده را ببرند.

این نمایشگاه به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مستقیماً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های شبکه‌سازی را برای کسب‌وکارها از سراسر جهان از جمله Dolu، Can Ali Toys، Istanbul Toys، Lolliboni و غیره تسهیل می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند دسته‌های دسته‌بندی‌شده را که برای کمک به آنها در یافتن سریع و آسان دقیقاً همان چیزی که به دنبال آن هستند، مرور کنند.

هتل Tüyap Palas با قیمت جذاب که درست در کنار نمایشگاه اسباب بازی قرار دارد، با 630 اتاق با منظره دریاچه و دریا، مکان ایده آلی برای اقامت است. این مقصد 5 ستاره بزرگترین و معتبرترین هتل استانبول در منطقه Büyükçekmece است و برای کسانی که به دنبال ترکیب کار و استراحت هستند محبوب است: امکانات تفریحی شامل مرکز تناسب اندام، سونا، استخر استراحت، جکوزی، بخار. حمام و آبگرم دلپذیر سدیر.

خوانندگان می توانند برای شرکت در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی استانبول در وب سایت این نمایشگاه ثبت نام کنند . با افزایش 70 درصدی تعداد بازدیدکنندگان و افزایش 18 درصدی در تعداد کشورهایی که نمایندگی می کنند، ثبت نام زودهنگام توصیه می شود.